Tarvitsisin nuotteja kahteen lauluun: 1) Veteraanin iltahuuto ja 2) Lapsen joulurukous (tämä alkaa sanoilla "Sua Jeesus katsomaan saanko tulla..). Haluaisin…

Kysytty

Hei, tarvitsisin nuotteja kahteen lauluun: 1) Veteraanin iltahuuto ja 2) Lapsen joulurukous (tämä alkaa sanoilla "Sua Jeesus katsomaan saanko tulla..).
Haluaisin tietää, missä kirjoissa nämä nuotit ovat? Niin voisin lainata ne kirjastosta.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molempiin lauluihin löytyy nuotit useammastakin kirjasta. Esimerkiksi seuraavat kirjat ovat tällä hetkellä hyllyssä lainattavissa.

Veteraanin iltahuuto: Hopeinen laulukirja ja Suomalaisia lauluja
Lapsen joulurukous: Lasten hengellinen laulukirja ja Lasten joululaulukirja