Otsikko
Tarvitsisin nuotit ja sanat Erna Tauron sanoittamaan ja Bengt Ahlforsin säveltämään lauluun "Helsingfors" (voi olla myös nimellä "Helsingforsvisa"). Onko…

Kysytty

Tarvitsisin nuotit ja sanat Erna Tauron sanoittamaan ja Bengt Ahlforsin säveltämään lauluun "Helsingfors" (voi olla myös nimellä "Helsingforsvisa"). Onko teillä kirjastossa ko. nuottia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy nuottina Erna Tauron säveltämä Helsingfors-Helsinki. Nuotissa ovat sanat ruotsiksi ja suomeksi, melodia sekä kitaran soinnut. Vastausta kirjoitettaessa nuotti oli saatavana Pasilan, Rikhardinkadun sekä Töölön kirjastoissa. Saatavuustilanteen voi tarkistaa osoitteessa http://www.libplussa.fi/.