Tarvitsisin lainaksi kahta klassista elokuvaa/videota: King Vidor'in ohjaama "Duel in the Sun" ja toinen klassikko "Sumujen silta" eli "Waterloo Bridge"…

Kysytty

Tarvitsisin lainaksi kahta klassista elokuvaa/videota: King Vidor'in ohjaama "Duel in the Sun" ja toinen klassikko "Sumujen silta" eli "Waterloo Bridge" vuodelta 1940 (mustavalkoinen.
Omasta kirjastosta sitä ei löyntynyt (Loimaan kirjasto, eikä Turun kirjstonnettiluettelosta.
Onko jostain mahdollista lainata näitä? Tai ostaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kumpaakaan kysymääsi videota ei löydy Turun kaupun-
ginkirjaston toimipisteistä ja muistini mukaan niitä ei ole edes
tarjottu. Kirjastomme ovat sidottuja maahantuojien tarjontaan.
Sinun kannattaisi tiedustella niitä Varsinais-Suomen elokuvakeskuk-
sesta, puh. 02-251 1998, os. Uudenmaank. 1. Jollei niitä heilläkään
ole voidaan niitä yrittää kaukolainata.