Tarvitsisin kirjallisuutta muistelusta ja elämänkaarikyselystä dementoituneiden hoidossa. Millaista kirjallisuutta on olemassa ja löytyykö sitä Rauman tai…

Kysytty

Tarvitsisin kirjallisuutta muistelusta ja elämänkaarikyselystä dementoituneiden hoidossa. Millaista kirjallisuutta on olemassa ja löytyykö sitä Rauman tai toissijaisesti Porista kaupunginkirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjastossa on Merja Mäkisalon kirja Me ollaan sankareita elämän...: elämäntarina-ajattelu vanhustyössä, joka käsittelee aihetta.
Kirjan saatavuustiedot voi tarkistaa Riimi-aineistohaussa osoitteessa http://kirjasto.pori.fi/riimi/zgate.dll.
Aleksi-artikkelitietokannasta löytyi viite Marja Saarenheimon artikkelista Elämä edessä, takana ja tässä : elämänkaaren ja ajan näkökulma dementiaan, joka on ilmestyntyt Dementiauutisten numerossa 2/2001. Porin kaupunginkirjastossa ei ole kyseistä lehteä.
Rauman kaupunginkirjaston yhteystiedot löytyvät osoitteesta www.rauma.fi/kirjasto/Default.htm.