Haluaisin lainata Uuno Klamin elämäkerran, muistaakseni "U. Klami, elämä ja teokset". Olisiko teos lainattavissa jommallakummalla paikkakunnalla?

Kysytty

Haluaisin lainata Uuno Klamin elämäkerran, muistaakseni "U. Klami, elämä ja teokset". Olisiko teos lainattavissa jommallakummalla paikkakunnalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja kuuluu useiden pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmiin. Sen nimi on Uuno Klami : elämä ja teokset ja sen tekijäksi on merkitty Kalevi Aho. Tiedot sijainnista saat Helmet-aineistohaun kautta osoitteessa http://www.helmet.fi. Kirjoita esim Teoksen nimi -hakukenttään uuno klami. Kyseinen kirja on neljäntenä annettuna viitteenä.