Haluaisin tietää isäni Jaakko Talmon suomentaman kirjan "Alexander Magnus Dahlberg" (Traff kustannus 2003) kappalemäärät kirjastoissa ja lainauskerrat. Kokoan…

Kysytty

Hei,

Haluaisin tietää isäni Jaakko Talmon suomentaman kirjan "Alexander Magnus Dahlberg" (Traff kustannus 2003) kappalemäärät kirjastoissa ja lainauskerrat.

Kokoan hänen elämänkertaansa postuumisti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kirjastoista löytyy Suomesta 33 kpl tätä kirjaa. Kokosin listalle eri kirjastokimppojen kappalemäärät. Joissakin lainausluvut ilmenivät myös, mutta useiten vain kuinka monta kirjaa löytyy mistäkin kimpasta.
Liitän mukaan sinulle listan tähän vastaukseen niin saat itse tarkistaa lainausmäärät jos haluat, ottamalla yhteyttä näihin kirjastoihin.