Otsikko
Tarvitsen paljon tietoa parrasta´,sen käsittelyistä,partaveitsistä ym.

Kysytty

tarvitsen paljon tietoa parrasta´,sen käsittelyistä,partaveitsistä ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hyvä kirja lähdeteokseksi on :
Lister, Maurice:Men's hairdressing - traditional and modern barbering (2000). Kirja on saatavana ainakin Turun kaupunginkirjastossa, josta sen voit pyytää esim. kaukolainaksi oman kuntasi kirjastosta.
Kampaamoalan lehdet ovat myös hyviä tiedonlähteitä tähän tarkoitukseen (esim. Hair).
Internetistä löytyi mielenkiintoinen, parranajotekniikkaa/-tekniikoita esittelevä sivu:
http://www.mcipress.fi/energiav_kansio_2003/ev_200304/parta.html