Onko erilaisista miesten partamuodoista tarkempia selostuksia ja kuvia, esim. mursunviikset, pukinparta.

Kysytty

Onko erilaisista miesten partamuodoista tarkempia selostuksia ja kuvia, esim. mursunviikset, pukinparta.

Vastaus

Vastattu

Varsin paljon partatietoutta runsaan kuvituksen kera tarjoaa Alex Naverin, Eric Thorssonin ja Anders Bergstedtin Partakirja (Like, 2015), joskaan ei aivan hakuteosmaiseen tyyliin. Tätä järjestelmällisemmin partamalleja esittelee esimerkiksi Allan Peterkinin One thousand beards : a cultural history of facial hair (Arsenal Pulp Press, 2001).