Tarvitsen kuva kirjoja/lehtiä partamalleista.

Kysytty

Tarvitsen kuva kirjoja/lehtiä partamalleista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Partamalleja löytyy varmasti kirjasta Lister, Maurice: Mens's hairdressing: traditional and modern barbering, 2000. Saatavuustiedot voit tarkistaa os. www.helmet.fi.

Hius- ja kampaamoalan lehtiä selaamalla voisit löytää kuvia myös parroista. Pääkaupunkiseudun kirjastoihin tulee esim. Pinni (Helsinki, Espoo) sekä Hair (Helsinki, Espoo ja Vantaa, Tikkurilan kirjasto).

Kuvia löytyy myös os. http://members.aol.com/beardguy/beard.htm .