Tartteis apua löytää unohdettu kirja! Elikkäs vuosia sitten luettu loistava kirja ja ei enää löydy niin millään. Kirjan nimestä/kirjoittajasta ei mitään hajua…

Kysytty

Tartteis apua löytää unohdettu kirja! Elikkäs vuosia sitten luettu loistava kirja ja ei enää löydy niin millään. Kirjan nimestä/kirjoittajasta ei mitään hajua ja juonesta ainoat muistikuvat on missä entinen poliisi (tms.) pidättää rikollisia pitäen löydetyt aseet/rahat itsellään rahoittaakseen oman ryhmän toimintaa. Kirjan lopussa pääpahiksella on kultainen leijonanpää kävelykeppi, jota käyttää taistelussa. Kuvaelma kirjasta saattaa kuulostaa absurdilta, mutta jos kuulostaa vähäänkään tutulta nii olisin enemmän kuin kiitollinen vihjeistä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut etsimääsi kirjaa. Kannattaa hakea vielä Kirjasammosta esimerkiksi hakusanalla ex-poliisi, tässä hakutulokset kyseisellä haulla:
https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/ex-poliisi

Ehkä joku listassa näkyvistä kirjoista vaikuttaa tutulta. Saat näkyville lisää hakutuloksia, painamalla kuvaketta "lataa lisää tuloksia".