Tarrojen tulostus kirjastossa, onko mahdollista jos tuo oman tarrapaperin mihin siis tulostaa vaikka tekstiä? Jos vaikka Wordiin kirjoittaa jotain... (Hesassa)

Kysytty

Tarrojen tulostus kirjastossa, onko mahdollista jos tuo oman tarrapaperin mihin siis tulostaa vaikka tekstiä?
Jos vaikka Wordiin kirjoittaa jotain...
(Hesassa)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kirjastojen tulostimilla ei voi käyttää itse tuomiaan papereita tai tarra-arkkeja. Tarrojen tulostus onnistuu ainoastaan vinyylileikkureilla. Vinyylileikkurilla voi luoda ja leikata joko tavallisia tarroja tai kuvioita kangaspainatuksiin. Helsingissä vinyylileikkureita voi käyttää Oodin, Kontulan, Oulunkylän ja Pasilan kirjastoissa. Ne voi varata Varaamo-palvelun kautta. Jos laitteiden käyttöön tarvitsee opastusta, kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kirjastoon.

Varaamo: https://varaamo.hel.fi/

Helmet - vinyylileikkurit . https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut

5 ääntä

Kommentit

Onko myös mahdollista vinyylileikkureilla tulostaa monivärisiä tarroja? Jos kyllä, missä Helsingissä tämä onnistuu? Kiitos!