Tarjositte uusitulla sivustollanne uutiskirjettä. Ilmoitin haluavani ko. kirjeen Sitten tuli englanninkielinen vahvistuspyyntö tilauksesta. Miksi käytätte…

Kysytty

Tarjositte uusitulla sivustollanne uutiskirjettä. Ilmoitin haluavani ko. kirjeen
Sitten tuli englanninkielinen vahvistuspyyntö tilauksesta.
Miksi käytätte englantia, miksei suomenkieli kelpaa.

Vastaus

Vastattu

Pahoittelemme, että olitte saaneet uutiskirjeen tilaamisesta englanninkielisen vastausviestin. Toki pyrimme viestimään kirjastossa suomeksi, verkkosivujen uutiskirjeohjelma on englanninkielinen ja sieltä on asetuksissa jäänyt rekisteröitymisviestin tervehdys vaihtamatta oletuskielisestä. Korjaamme asian.