Tämä kysymys saattaa olla väärässä paikassa, mutta kysyn kuitenkin. Miten saan itselleni Auran kirjasto joulukalenterin, joka on ainakin muutamia vuosia ollut…

Kysytty

Tämä kysymys saattaa olla väärässä paikassa, mutta kysyn kuitenkin. Miten saan itselleni Auran kirjasto joulukalenterin, joka on ainakin muutamia vuosia ollut netissä, sain viime vuonna ystäväni lähettämänä, ja se oli ihana,haluaisin saada sen tänäkin vuonna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki joulukalenterit löytyvät Auran kirjaston internet-sivuilta osoitteesta:
http://www.aura.fi/kirjasto/linkit.html#3