Tällainen laulu: Who comes here? A Grenadier. What do you want? A pot of beer... En tiedä, kuka on kirjoittanut, mutta tarvitsisin suomennoksen, jos sellaista…

Kysytty

Tällainen laulu:
Who comes here?
A Grenadier.
What do you want?
A pot of beer...

En tiedä, kuka on kirjoittanut, mutta tarvitsisin suomennoksen, jos sellaista on.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasta Riemukas riimikirja (Kirjalito, 1982), joka sisältää perinteisiä englantilaisia Hanhiemon runoja ja loruja Kaarina Helakisan suomeksi riimitteleminä, löytyy s. 59 tämä runo. Se alkaa sanoilla: Kuka siellä kolkuttaa?