Otsikko
Tahtoisin varata flyygelin mutta en tiedä missä kirjastossa se on. sekä äänitysstudio mutta en tiedä sitäkään missä sijaitsee.

Kysytty

Tahtoisin varata flyygelin mutta en tiedä missä kirjastossa se on. sekä äänitysstudio mutta en tiedä sitäkään missä sijaitsee.

Vastaus

Vastattu

Vantaalla Tikkurilan kirjaston musiikkiosastolla on mahdollista käyttää akustista pianoa. Tikkurilassa on myös studio. Katso lisätietoja Tikkurilan kirjaston sivuilta täältä.

Helmet.fi:n Kirjastot ja palvelut -sivulta voit etsiä myös muita kirjastoja, joissa voit käyttää pianoa tai äänitystudiota. Flyygelia en löytänyt kirjaston palveluista.