Tahtoisin käsiini filippiinien kielen peruskurssin. En tunne kurssikirjojen nimikkeitä, mutta tagalog on ao. kielen nimi, tai filippiino. Tarvitaan kaukohaku,…

Kysytty

Hei

Tahtoisin käsiini filippiinien kielen peruskurssin. En tunne kurssikirjojen nimikkeitä, mutta tagalog on ao. kielen nimi, tai filippiino.

Tarvitaan kaukohaku, voin maksaa jos kaukolaina on maksullinen. Kurssi saa olla englanninkielinen, mikäli suomalaista ei löydy.

Tällainen toive.

Kiitoksia !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tagalogin kielikursseja löytyy seuraavanlaisia:

Opi tagalogia, 2002 (CD-ROM)
Talk more : tagalaog, 2000 (CD-ROM)
Travel talk Filipino (Tagalog), 1998 (1 kirja + c-kas.)
Pilipino (Tagalog) phrasebook & dictionary, 2007 (1 kirja + 1 cd)
Aspillera, Paraluman S. : Basic tagalong for foreigners and non-tagalogs, 1991

Näitä voi kaukolainata Oulun kaupunginkirjaston kautta. Lisäksi löytyy sanakirjoja englanti-tagalog-englanti ja jopa Suomi-filippiino/tagalog-suomi : sanakirja : diksyonaryo/Dictionary, 2010.