Suomenkielellä: Säveltäminen (teoriaa), improvisointi

Kysytty

Suomenkielellä: Säveltäminen (teoriaa), improvisointi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taideyliopistojen kirjastojen kokoelmatietokanta Arscan kautta löytyivät mm. alla mainitut teokset. Ne ovat ensimmäisenä mainittua lukuunottamatta opinnäytetöitä.

- Säveltäjäksi kasvattaminen : pedagogisia näkökulmia musiikin luovaan tekijyyteen / toimittajat: Juha Ojala ja Lauri Väkevä.
- Improvisoiminen ja säveltäminen koulun musiikinopetuksessa / Anna Kuoppamäki
- Säveltämisen ja improvisoinnin integroiminen soitonopetukseen / Laura Rahnasto
- Kerro tarina pianolla : mielikuvia ja improvisointia painottavia sävellyksiä lapsille ja nuorille / Susanna Torvi
- Marjamäki, Hannu. Säveltäminen, improvisaatio ja sommittelu musiikinopetuksen lähtökohtana : yhdentoista oppaan tai suunnitelman vertailu
- Lohi, Ari. Improvisaatiosta sävellykseksi : improvisoinnin, säveltämisen ja sävellysmerkintöjen ongelmien tarkastelua

Alla muutkin Arscasta löytyneet:

https://arsca.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg=s%C3%A4velt%C3%A4minen and improvisoi?&searchCode=CMD*&searchType=1&recCount=50&limitTo=LANG=FIN&filter=Y

Kirjastojen yhteistietokanta Melindan kautta löytyneet näet alla olevan linkin kautta:

http://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/FHPMCN28AJGE2Q56DBT4FX4MMDEVFHUYI…