Sorry muistin vasta että varasin sellon kirjastoon lainaa kirjastolainen -opastuksen.

Kysytty

Sorry muistin vasta että varasin sellon kirjastoon,"pienen polkupyörä korjausopastuksen ketjujen paikalleen laitto.. viimeinen toukokuuta.. Vai oliko huhtikuuta? Voistko tarkistaa tai antaa sinne pajaan emailin?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löydä varaustasi Lainaa kirjastolainen listasta.

Sellon Pajan tavoittaa Sellon kirjaston yhteisellä sähköpostilla sellonkirjasto​@espoo​.fi

tai suoraan pajan numerolla  09 8165 7607 .