Satukirja kateissa, ehkä n.90-luvun alkupuolelta. Tarina hiiriperheestä, muistan kirjasta ainakin häät? Kenkätalon? Ja jotain yksityiskohtia. Hieno kuvitus…

Kysytty

Satukirja kateissa, ehkä n.90-luvun alkupuolelta.
Tarina hiiriperheestä, muistan kirjasta ainakin häät? Kenkätalon? Ja jotain yksityiskohtia.
Hieno kuvitus. Tummansiniset kannet ja kansissa hiiriä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

TEKIJÄ    Barklem, Jill
TEOS    Tiheikön väen kootut kertomukset / Jill Barklem ; [suomennokset: .. Panu Pekkanen, .. Anna-Maija Viitanen, .. Anja Meripirtti]
Julkaisutiedot    Porvoo : WSOY, 2000
ULKOASU    248 sivua : kuvitettu

Olisikohan kyseessä nämä viehättävät hiirikertomukset, jotka ovat ilmestyneet eri formaateissa?