Saisinko tietää kuka on kirjoittanut kirjan Totuus vai tehtävä. Kirja löytyy nuorten osastolta?

Kysytty

Saisinko tietää kuka on kirjoittanut kirjan Totuus vai tehtävä. Kirja löytyy nuorten osastolta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan Totuus vai tehtävä on kirjoittanut Annika Thor. Samalta kirjailijalta löytyy myös Saari meren keskellä sekä Lumpeenkukkalampi.

2 ääntä

Kommentit

Mistä Annika Thorin kirja Totuus vai tehtävä kertoo?