Haluaisin tietää Annika Torin elämästä esitelmääni varten näin netin kautta. Olisiko suomen kielisiä linkkejä?

Kysytty

Haluaisin tietää Annika Torin elämästä esitelmääni varten näin netin
kautta. Olisiko suomen kielisiä linkkejä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Annika Thorista löytyy tietoja teoksesta Koski, Mervi: Ulkomaisia nuortenkertojia 2.
Tästä ruotsalaisesta kirjailijasta on kysytty aiemminkin tällä palstalla. Vastauksia voit katsoa osoitteesta http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/arkisto.aspx kirjoittamalla hakusanoiksi Thor Annika.