Mistä netistä löytäisin Musiikin mestarit 3-4 lk.- kirjan nuotteja?

Kysytty

Mistä netistä löytäisin Musiikin mestarit 3-4 lk.- kirjan nuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan nuotteja ei suoraan netistä löydy, mutta kirjaa nuotteineen on monissa kirjastoissa ja se on myös kirjakaupasta ostettavissa. Laihian kirjastossa sitä ei ole, mutta voit kysyä kirjastostasi kaukolainamahdollisuutta.