Saisinko PIN koodin, jotta voin asioida verkkokirjastossa ja muokata tietojani?

Kysytty

Moi,

Saisinko PIN koodin, jotta voin asioida verkkokirjastossa ja muokata tietojani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väärinkäytösten välttämiseksi PIN-koodin voi saada vain asioimalla itse kirjastossa ja esittämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Pääkaupunkiseudulla tämä onnistuu missä tahansa HelMet -alueen kirjastossa (Kauniainen, Vantaa, Espoo tai Helsinki).