Sain taannoin käsiini Vehkalahden Husgafvel-suvun 1970-luvun alussa (ilmeisesti sukuseurassa) tehdyn sukutaulu- ja -kaaviomonisteen, jossa useasti kehoitetaan…

Kysytty

Sain taannoin käsiini Vehkalahden Husgafvel-suvun 1970-luvun alussa (ilmeisesti sukuseurassa) tehdyn sukutaulu- ja -kaaviomonisteen, jossa useasti kehoitetaan katsomaan lähemmin julkaisua "Husgafvel-suku historian valossa". Mistä sen voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia-tietokanta "Fennicakaan" ei valitettavasti tunne etsimääsi teosta. Ainoa julkaisu, joka tulee yhtäänkään lähelle tarkoittamaasi on Husgafvel- seuran julkaisema "Husgafvel-sukuluettelon hakemisto" vuodelta 1982, jota on saatavilla Jyväskylän ja Oulun yliopistojen kirjastoista.
Suomen Sukututkimusseuran sivulta osoitteesta http://www.genealogia.fi löytyy linkki sukuseuroihin ja sieltä edelleen linkki Husgafvel-suvun verkkosivulle . Sieltä löytyy mm. ennakkotieto sinua varmasti kiinnostavasta "Knaappi-kirjasta" sekä historia-linkin alta sukukaavioita.