Sain juuri uuden DVD:n, jossa oli yksi Suomen komeimpia elokuvia eli Mikko Niskasen "Kahdeksan surmanluotia". Minua alkoi kiinnostaa mitähän kuuluu näille…

Kysytty

Hei! Sain juuri uuden DVD:n, jossa oli yksi Suomen komeimpia elokuvia eli Mikko Niskasen "Kahdeksan surmanluotia". Minua alkoi kiinnostaa mitähän kuuluu näille lapsinäyttelijöille tänään. Onko kukaan jatkanut näyttelijänä vai miten on mennyt. Hehän olivat Tauno Paananen, Elina Liimatainen, Ari Vainiontaus ja Mauno Argillander. Löytyisiköhän mitään tietoa heistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arkistosta löytyi aiempi vastaus samaan kysymykseen, jonka itse olitte esittäneet. En löytänyt eri lähteistä toista tietoa, joten vastaus lienee pätevä. Linkki vastaukseen : http://www.kysy.fi/kysymys/mita-kuuluu-kahdeksan-surmanluodin-lapsinayt…