Sain ilmoituksen että lainaamani kirjan eräpäivä on 17.9. eikä uusinta onnistu enää netissä. Olen Helsingissä enkä pääse Kouvolaan ainakaan kahteen viikkoon…

Kysytty

Hei!

sain ilmoituksen että lainaamani kirjan eräpäivä on 17.9. eikä uusinta onnistu enää netissä. Olen Helsingissä enkä pääse Kouvolaan ainakaan kahteen viikkoon. Voisinko uusia lainani jotenkin sähköpostilla tai puhelimitse?

Vastaus

Vastattu

Uusin lainanne ja eräpäivä 14.10.2019.