Olen kuunnellut melkein kaikki kirjat Porin kirjastosta mitä sieltä löytyy, monet jo moneenkin kertaan. Miksi uusia kuunneltavia kirjoja tulee niin kovin…

Kysytty

Olen kuunnellut melkein kaikki kirjat
Porin kirjastosta mitä sieltä löytyy,
monet jo moneenkin kertaan. Miksi uusia kuunneltavia kirjoja tulee niin kovin harvoin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äänikirjoja julkaistaan vähän suhteessa tavallisiin kirjoihin. Porin kaupunginkirjastoon hankitaan kaikki suurilta kustantajilta ilmestyvät äänikirjat. Viime vuonna hankimme noin 100 eri nimekettä kasetteina tai cd-äänikirjoina. Celia - näkövammaisten kirjasto lainaa myös äänikirjoja.Käyttöoikeus on kaikilla niillä henkilöillä, jotka eivät voi lukea tavallista painettua tekstiä. Kirjastoon asiakkaaksi ilmoittautuva henkilö täyttää ilmoittautumislomakkeen ja liittää siihen lääkärintodistuksen tai asiantuntijalausunnon. Lisätietoja saa osoitteesta http://celialib.fi/lainaus/index.html.