Otsikko
Säilytättekö vanhoja Hämeen Sanomia? Haluaisin päästä vilkaisemaan 10.5.2009 lehteä. Jos teillä ei niitä ole niin osaatteko neuvoa mistä sellaisen…

Kysytty

Hei!
Säilytättekö vanhoja Hämeen Sanomia? Haluaisin päästä vilkaisemaan 10.5.2009 lehteä. Jos teillä ei niitä ole niin osaatteko neuvoa mistä sellaisen mahdollisesti löytäisin? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeen Sanomien irtonumeroita säilytetään Hämeenlinnan pääkirjaston lehtisalissa 6 kk:n ajan, eli voit tulla lukemaan toukokuun 10:nen päivän lehden lehtisaliin. Pyydä yläkerran infopisteen virkailijaa hakemaan se sinulle varastosta. Tätä vanhempia Hämeen Sanomia säilytämme pysyvästi sidottuina vuosikertoina ja mikrofilmeinä, eli niidenkin tutkiminen onnistuu.