Saamelaiset -asutus, missä he asuvat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa. ALueellinen jakauma, ym. ajankohtaista tietoa kulttuurin tilasta.

Kysytty

saamelaiset -asutus, missä he asuvat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa. ALueellinen jakauma, ym. ajankohtaista tietoa kulttuurin tilasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saamelaisista löytyy paljon tietoa mm. internetin kautta. Paljon hyviä linkkejä saa esim. Oulun yliopiston virtuaalikirjastosta, jonka kautta löytyy 20 linkkiä aiheesta saamen kieli ja kulttuuri. Internetosoite linkkeihin on http://pc124152.oulu.fi/ROADS/saamen_kieli_ja_kulttuuri.html/