Saako Treen pääkirjastosta yhden luvun sähköpostitse Z.Ropeliuksen Maamme kirjasta?Kappale on nimeltään Isänmaani.Tarvitsisin ko.luvun jo huomenna!

Kysytty

Saako Treen pääkirjastosta yhden luvun sähköpostitse Z.Ropeliuksen Maamme kirjasta?Kappale on nimeltään Isänmaani.Tarvitsisin ko.luvun jo huomenna!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti toivomanne teksti ei ennättänyt Teille itsenäisyyspäiväksi. Kirjastomme suljettiin jo kello 18.00.

Mikäli teksti edelleen kiinnostaa, on
Topeliuksen Maamme-kirja digitoitu alkuperäismuodossaan (1876)
Helsingin yliopiston kirjaston HELMI-tietokantaan (http://www.lib.helsinki.fi/memory/helmi.html)

Kirjan eri painoksissa luvun nimi vaihtelee, mutta tässä em. digitoidussa versiossa luku on Isänmaasta ja luvun numero on 3.