Saako / saavatko vastauksia/nne (enää / rekisteröityneet ja kirjautuneet) kansalaiset kommentoida vai saavatko kommentointiin (~ ja / tai vastaamiseen…

Kysytty

Saako / saavatko vastauksia/nne (enää / rekisteröityneet ja kirjautuneet) kansalaiset kommentoida

vai

saavatko kommentointiin (~ ja / tai vastaamiseen varsinaisen vastauksenne verkko/julkaisemisen jälkeen)

osallistua vain hyväksymienne eri kirjastojen (tavalla tai toisella) työntekijät;

< www.kirjastot.fi/kysy/tietoa-palvelusta >?

Vastaus

Vastattu

Tietoa palvelusta -sivulle on nyt lisätty tietoa kommentoinnista:

Vastauksen alapuolella on kommentti-kenttä, johon lukijat voivat kommentoida vastauksen tiedonlähteitä ja vinkata meille lisätietoja. Kommenttikenttään ei kannata kirjoittaa lisäkysymyksiä, koska kirjaston vastaajat eivät päivystä siellä. Tässäkään kentässä ei julkaista asiaan kuulumattomia, tekijänoikeuksien tai yksityisyydensuojan suojaamia tai hyvän julkaisemistavan vastaisia viestejä.

Kommentointi edellyttää evästeiden hyväksymisen ja captcha-kentän täyttämisen, mutta tällä hetkellä se ei ole rajoitettu rekisteröitymiseen eikä kirjaston työntekijöille.