Saako lisää liksaa jos kävelee jättiläisen askelin? Entä komero? Ei se - eikä se toinen. Komeron olemassaoloa en minäkään ymmärrä.

Kysytty

Saako lisää liksaa jos kävelee jättiläisen askelin? Entä komero? Ei se - eikä se toinen. Komeron olemassaoloa en minäkään ymmärrä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä pohdiskelija! Suosittelen sinulle luettavaksi F.M Dostojevskin romaania Rikos ja rangaistus. Siinä lakitieteen ylioppilas Raskolnikov pohtii hieman samankaltaisia kysymyksiä ahtaassa komerohuoneessaan. Kenellä on oikeus kulkea jättiläisen askelin? Mikä on kenenkin olemassaolon tarkoitus?