Saako laittaa rockii ja metallii vanhusten vesimattojumppaan

Kysytty

saako laittaa rockii ja metallii vanhusten vesimattojumppaan

Vastaus

Vastattu

Tässä tilanteessa kehotan kääntymään suoraan kysymään tietyltä uimahallilta, mitkä heidän säännöt ovat eri musiikin soittoa kohden. Jos vesijumppaan on omat tilat voi olla enemmän vapautta soittaa minkä tahansa musiikkia, mutta jos tilat ovat avoinna myös muille asiakkaille, voi olla että tietyt musiikkigenret nähdään häiritsevinä.

On myös syytä kysyä niiltä vanhuksilta jotka ottavat osaa vesijumppatilanteeseen jos heille sopii että rockia tai metallia soitetaan.

1 ääntä

Kommentit

"On myös syytä kysyä niiltä vanhuksilta jotka ottavat osaa vesijumppatilanteeseen jos heille sopii että rockia tai metallia soitetaan." Juu, onhan se kohteliasta. Tosin spontaaneimmin ja äänekkäimmin vastaavat ne, jotka viihtyvät melussa. Hitaammin syttyvät hiljaisemman ympäristön ystävät ohitetaan tällaisissa tilanteissa.