Onko Yrjönkadun uimahallista materiaalia? Tietoa, historiaa, kertomuksia?

Kysytty

Onko Yrjönkadun uimahallista materiaalia? Tietoa, historiaa, kertomuksia?

Vastaus

Vastattu

Hanna Hannuksen pro gradu -tutkielma Mens sana in corpore sano. Tila, aika ja alastomuus Yrjönkadun uimahallissa (Helsingin yliopisto, 2014) vaikuttaa hyvältä lähtökohdalta aiheeseen perehtymiseen - Yrjönkadun uimahallin historiaa käydään läpi monikulmaisesti ja lähdeluettelosta löytyy varmasti reittejä eteenpäin.