Otsikko
Saako kirjastossa asioida, esim. palauttaa tai noutaa varatun kirjan, koiran kanssa?

Kysytty

Saako kirjastossa asioida, esim. palauttaa tai noutaa varatun kirjan, koiran kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen internetsivuilta http://www.helmet.fi/fi-FI kohdasta Kirjastot ja palvelut löytyvät kaikki ne kirjastot, joissa koiran kanssa on sallittua asioida. Koiran täytyy tuolloin tietenkin olla kaiken aikaa kytkettynä ja emäntänsä tai isäntänsä valvovan silmän alla. Myös muissa kirjastoissa voi olla mahdollista käydä koiran kanssa, kunhan kysyy asiasta etukäteen henkilökunnalta.