Otsikko
Rovaniemellä oli n.15 vuotta sitten eräs kirja Saksan panssarivaunuista (oliko se Germany AFV). Onko kirja jäljellä?

Kysytty

Rovaniemellä oli n.15 vuotta sitten eräs kirja Saksan panssarivaunuista (oliko se Germany AFV). Onko kirja jäljellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olikohan kaipaamasi kirja tämä:Crow, Duncan (ed.):Armoured fighting vehicles of Germany: world war 2. Profile Publications 1973. Kirja on meiltä poistettu. - Tämä sen sijaan on lainattavissa edelleen: Senger und Etterlin,F.M.von:Die Kampfpanzer von 1916-1966. J.F. Lehmanns Verlag 1966. 523 s.