Ragnar Ölanderin kirjaa Krig och censur ei varmaan ole suomennettu?

Kysytty

Ragnar Ölanderin kirjaa Krig och censur ei varmaan ole suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ragnar Ölanderin "Krig och censur"-teosta ei ole julkaistu suomeksi käännettynä.

Häneltä on ilmestynyt kaksi kirjaa suomeksi eli "Amerikka valokeilassa : vaikutelmia matkalta nykypäivien U.S.A:ssa" (Otava, 1946) ja "Radiokuuntelijan kirja : uutta mikrofonin maailmasta koti- ja ulkomailta" (Yleisradio, 1947). Jälkimmäisessä Ölander on yksi teoksen toimittajista.

Suomeksi ilmestyneet teokset löytyvät Fennicasta - Suomen kansallisbibliografiasta, https://fennica.linneanet.fi/ .