Radio rock 3 -CD:stä on vain EI LAINATA levy voisitteko hankkia myös lainattavan version?? Milloin Finnhits karaoke - levyistä ilmestyy lainattaviksi välistä…

Kysytty

Radio rock 3 -CD:stä on vain EI LAINATA levy voisitteko hankkia myös lainattavan version??
Milloin Finnhits karaoke - levyistä ilmestyy lainattaviksi välistä puuttuvat n:ro 3,15,18 jne ja miten paljon niitä on tällä tietoa tulossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainattava kappale Radio Rock 3 -cd:stä on tulossa Kirjasto 10:iin, HelMetistä näet kun se on lainattavissa. Finnhits karaoke -DVD:n osaa 19 on tulossa Helsingin kaupunginkirjastoon 5 kpl. Muitakin välistä puuttuvia osia tullaan hankkimaan ainakin yhdet kappaleet.

Jatkossa aineistotoiveet kannattaa lähettää hankintaehdotuslomakkeella, joka löytyy lib.hel.fi -sivun vasemmasta reunasta kohdasta "palaute".

http://www.lib.hel.fi/