Otsikko
Pystyykö Porin kirjastosta lainaamaan / tutkimaan vuoden 98 syksyn kaikki Satakunnan Kansan lehdet elo-marraskuun ajalta? Pääasiassa aluesivuja.

Kysytty

Pystyykö Porin kirjastosta lainaamaan / tutkimaan vuoden
98 syksyn kaikki Satakunnan Kansan lehdet elo-marraskuun
ajalta? Pääasiassa aluesivuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi Satakunnan Kansa -lehdet ovat luettavissa Porin kaupunginkirjastossa mikrofilmeinä. Voit varata ajan kirjaston lehtienlukusalista mikrofilmien lukemista varten. Kirjastosta löytyvät mikrofilmeinä myös kaikki vanhat Satakunnan Kansan numerot ilmestymisestä lähtien.

Osa Satakunnan Kansan artikkeleista löytyy kokoteksteinä Satakunnan aluetietokannasta: http://www.pori.fi/satakunta/haku/satka.html. Artikkelitietokanta sisältää Satakuntaa koskevia artikkeleita vuosilta 1986-1999. Mukana on niiden toimittajien artikkeleita, jotka ovat antaneet luvan juttujensa liittämiseen tietokantaan.