Etsin Helsingin Sanomien lehteä vuodelta 2002. Kuukautta ja lehden numero en muista mutta artikkeli jota etsin on "Kieltolainaikainen Helsinkin oli kostea…

Kysytty

Etsin Helsingin Sanomien lehteä vuodelta 2002. Kuukautta ja lehden numero en muista mutta artikkeli jota etsin on "Kieltolainaikainen Helsinkin oli kostea kaupunki" Löytyykö sitä mikrofilmillä tai jopa paperisenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeli "Kieltolain Helsinki oli kostea kaupunki" oli Helsingin Sanomissa 5.4.2002. Kirkkonummen kirjastossa näin vanhoja Helsingin Sanomia ei ole. Helsingin kaupunginkirjaston Pasilan kirjastossa (http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto) on lehti mikrofilmiltä luettavissa ja myös kopioitavissa. Helsingin kaupunginkirjastossa voi lehteä ja sen arkistoa lukea myös verkossa.