Otsikko
Pystyykö Koivukylän kirjastosta skannaamaan tietoja?- Itse en osaa skannata, mutta nyt tuli sellainen tilanne esille...

Kysytty

Hei! Pystyykö Koivukylän kirjastosta skannaamaan tietoja?- Itse en osaa skannata, mutta nyt tuli sellainen tilanne esille...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Koivukylän kirjastossa ei ole tällä hetkellä skanneria. Lähimmät kirjastot, joissa skannaaminen onnistuu, ovat Lumon kirjasto tai Tikkurilan kirjasto. Henkilökunnalta voit pyytää apua skannaamiseen.