Otsikko
Puukaasu/ häkäpönttöautot ym. kaasun hyödyntäminen polttamalla kaasua.

Kysytty

Puukaasu/ häkäpönttöautot ym. kaasun hyödyntäminen polttamalla kaasua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin pääkirjaston varastosta löytyy R. Boijerin kirja
`Puukaasu autoissa' vuodelta 1940. Tämän lisäksi Pasi Ristimäen
kirja `Puukaasuttimen uudet käyttökohteet' (1997)löytyy Oulun
yliopiston kirjastosta, Tampereen teknillisen korkeakoulun
kirjastosta sekä Åbo Akademiin kirjastosta. Simo-Pekka Parmalan
kirja `Puukaasu moottoriajoneuvojen polttoaineena' (1980)löytyy
Joensuun yliopiston kirjastosta sekä Oulun yliopiston kirjastosta.