Poikani tekee esitystä kouluun: Pirates of the Caribbean. Kirjailija Irene Trimble. Mistä löydämme lisätietoja Irenestä?

Kysytty

Poikani tekee esitystä kouluun: Pirates of the Caribbean. Kirjailija Irene Trimble. Mistä löydämme lisätietoja Irenestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Irene Trimble on muokannut romaaneiksi ja kuvakirjoiksi Disneyn piirroselokuvia, mutta muuta tietoa hänestä henkilönä tai kirjailijana ei löydy.