Pitäisi syödä mahd monipuolisesti ja terveellisesti JA edullisesti. Mistä varminta tietoa? Esimerkit millä vähintään pärjäisi jos taloudellinen tilanne tiukka.

Kysytty

Pitäisi syödä mahd monipuolisesti ja terveellisesti JA edullisesti. Mistä varminta tietoa?
Esimerkit millä vähintään pärjäisi jos taloudellinen tilanne tiukka.

Vastaus

Vastattu

Tätä on kysytty tietysti ennenkin. Tässä on aiemmin annettu vastaus. Mielestäni ihan hyvä.

Minä olen käyttänyt apunani Reijo Laatikaisen kirjaa Pötyä pöydässä. Siinä keskitytään kumoamaan tieteellisesti perustelemattomia dieettejä ja terveysväittämiä, mutta myös annetaan opastusta terveelliseen ruokavalioon.