Otsikko
Pitääkö paikkansa, että Tampereen kirjastoissa DVD-valikoima (nimekkeiden mukaan) on huomattavasti suurempi kuin Helsingissä?

Kysytty

Pitääkö paikkansa, että Tampereen kirjastoissa DVD-valikoima (nimekkeiden mukaan) on huomattavasti suurempi kuin Helsingissä?

Vastaus

Vastattu

Jos haetaan DVD-elokuvia, niin kokoelmat ovat suunnilleen yhtä suuret. Helmet 12 483 ja Piki 12 328 osumaa. Piki-kirjastojen kokoelma päihittää Helmet kokoelman, jos haetaan vain DVD-levyjä eli musiikkia, elokuvia, kielikursseja yms. samalla haulla. Silloin Piki kokoelma on 20 903 ja Helmet kokoelma 17 316.

(Tarkennettu haku, hakutermi * ja rajaus DVD sekä tarvittaessa genre elokuva)