Otsikko
Pienille lapsille on kuvakirjoja, joissa yhdellä sivulla on aina vain yksi kuva, esim. pallo ja alapuolella lukee pallo. Löytyykö tällaisia kirjoja…

Kysytty

Pienille lapsille on kuvakirjoja, joissa yhdellä sivulla on aina vain yksi kuva, esim. pallo ja alapuolella lukee pallo. Löytyykö tällaisia kirjoja englanninkielisinä mistään kirjastosta?

Vastaus

Vastattu

Kyllä löytyy! Listauksen pääkaupunkiseudun kirjastoissa saatavilla olevista etsimäsi kaltaisista teoksista löydät Helmet-verkkokirjaston tarkennetusta hausta esimerkiksi hakusanalla 'kuvasanakirjat' ja valitsemalla kieleksi englannin ja kokoelmaksi lasten kokoelman: https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28kuvasanakirjat%29%20c%3…

Teosten sijaintitiedot löydät kunkin teoksen kohdalta ja pystyt helposti varaamaan haluamasi teokset myös omaan lähikirjastoosi.