Mistä saisin ohjeet/säännöt Kapteeni Koukun aarre -lautapeliin? Ostin pelin kirpparilta. Osat muuten tallella, mutta säännöt puuttuivat.

Kysytty

Mistä saisin ohjeet/säännöt Kapteeni Koukun aarre -lautapeliin? Ostin pelin kirpparilta. Osat muuten tallella, mutta säännöt puuttuivat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällainen lyhyt kuvaus pelistä löytyi netistä, olisiko siitä riittävästi apua: " Kapteeni Koukun aarre -peli vie aarteenetsintään Mikä-mikä-maahan. Pelaajat kulkevat pelilautaa ympäri nopan silmäluvun mukaan ja kääntävät samalla kortteja esiin. Tarkoitus on löytää kuvapareja. Erityisen haluttuja ovat aarrearkkukortit, sillä niillä saa ylimääräisen heittovuoron. Peli päättyy, kun viimeinenkin kuvapari on löydetty. Pelaaja, jolla on eniten kuvakortteja, voittaa!"

Heikki Poroila

4 ääntä

Kommentit

Jos ette löydä täsmällisiä ohjeita, niin keksikää omat. Vai saisiko tarkennusta pelin valmistajalta?