Parin viimekymmenen vuoden aikainen/takainen venäläisromaani? Päähenkilö päätyy avaruuslennolle valmennettavaksi. Lopulta paljastuu, että valmennus ja…

Kysytty

Parin viimekymmenen vuoden aikainen/takainen venäläisromaani? Päähenkilö päätyy avaruuslennolle valmennettavaksi. Lopulta paljastuu, että valmennus ja lentokin on vain eräänlaista feikkiä. Kirjailijaa ja kirjan nimeäkin kaipaisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Viktor Pelevinin Omon Ra (suom. Arja Pikkupeura, 2002).

Voit lukea teoksesta lisää alla olevasta linkistä kirjallisuusverkkopalvelu Kirjasampoon.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_4208