Mikä matkakirja?

Kysytty

Pari vuotta sitten luin mielenkiintoisen matkakirjan, romaaninomainen. Kirjoittaja oli muistaakseni amerikkalainen nainen joka matkusti miehensä kanssa ainakin Espanjassa ja Portugalissa. En nyt löydä kirjailijan nimeä muistiinpanoistani, olisiko teillä mitään ehdotusta? Toivotaan että kirjailija löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja voisi olla Frances Mayesin Vaellusvuosi (A year in the world : journeys of a passionate traveller, suom. Tuula Saarikoski, 2006).

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.470261