Otsikko
Paljonko tulostaminen maksaa Helmet-kirjastoissa?

Kysytty

Paljonko tulostaminen maksaa? Eilen tulostin yhden kaksipuolisen paperin hintaan 1,20 euroa ja tänään yksi kaksipuolinen paperi maksoi 40 senttiä. Miten hinta voi muuttua näin?
Tulostin itsepalveluaikaan enkä voinut kysyä henkilökunnalta.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoalueella on neljä kaupunkia, joiden kirjastojen käytännöt ja hinnoittelu myös tulosteissa voi vaihdella hieman kaupungeittain. Tämäkään - eri kaupunkien kirjastojen erilaiset hinnat - ei kyllä selittäisi isohkolta tuntuvaa hintaeroa, jos kyse on ollut aivan samankokoisesta tulosteesta eri päivinä. Kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen kirjastoon, ja kysyä asiasta siellä tarkemmin, jos tulostehinta ei ole tuntunut ollenkaan oikealta.